A Funny Thing

So I was sitting in my chair reviewing the A+ TTT for Session Five, and of course, treated to my own wondrous and melodious voice and picture of me. BTW - Alan is doing a great job, so if you're not watching them, you need to start!

My oldest (23) comes in, looks at my screen, "So, whatcha watching - is that a recording?"

Without missing a beat, I say, "No kiddo, it's live."

I love my daughter. She's a genius programmer, making that crazy money in software development. Degree in CS and Math. Knows about five languages and can speak Ansible natively. And apparently, she had a tough day dredging through tickets.

But...

She figured it out after a minute. Had a chuckle - went on to play Mass Effect.

A day in the life in the Butler household. Good times.

/r
 

admar

Well-known member
Jan 18, 2022
168
140
Luanda
Então eu estava sentado na minha cadeira revisando o A+ TTT para a Sessão Cinco e, é claro, presenteado com minha própria voz maravilhosa e melodiosa e uma foto minha. BTW - Alan está fazendo um ótimo trabalho, então se você não está assistindo, você precisa começar!

Meu mais velho (23) chega, olha para minha tela, "Então, o que você está assistindo - isso é uma gravação?"

Sem perder o ritmo, eu digo: "Não garoto, é ao vivo."

Eu amo minha filha. Ela é uma programadora genial, ganhando tanto dinheiro no desenvolvimento de software. Licenciatura em CS e Matemática. Conhece cerca de cinco idiomas e fala Ansible nativamente. E, aparentemente, ela teve um dia difícil dragando os ingressos.

Mas...

Ela descobriu depois de um minuto. Tive uma risada - passou a jogar Mass Effect.

Um dia na vida da casa dos Butler. Bons tempos.

/r
Nice